شاید این سوال خیلی از ما باشه. 
برای دانست جوا ب علمی و قطعی ادامه مطلب رو بزن. محققان دانشگاه «لوند» سوئد در یک پژوهش جدید، به این نتیجه رسیده اند که حتی مصرف مقدار کم الکل هم می تواند اثر منفی روی سلامت کل بدن بر جای بگذارد. آنها دریافته اند که زنان و مردانی که از نوشیدنی ها و مشروبات حاوی الکل استفاده می کنند هزینه زیادی را برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی متحمل می شوند. یعنی خیلی بیشتر از کسانیکه الکل مصرف نمی کنند نیازمند مراجعه به مراکز درمانی می شوند. دکتر «جوهان جارل»، پژوهشگر دانشگاه لوند تاکید کرده: برخلاف ادعاهای برخی از پژوهشگران نسبت به مفید بودن مصرف اندک الکل تحقیقات ما با ارائه شواهد علمی مستدل نشان داده، حتی در صورت مصرف مقادیر نوشیدنی های الکلی بویژه در صورت ابتلا به برخی از بیماری ها احتمال خطر مرگ و میر افزایش می یابد. ----------------------------------------------------------- برای ورود به بحث تخصصی در این مورد کلیک کنید. |